nicewild -

Anti Th- You pisses me off!

Asså jag fattar inte vikka små sjuka jävla skitungar som sitter hela F*cking dagarna och gör anti th poster, bränner posters och bara aa,  e helt psykiskt störda;
 Jag antar att alla fattar att bilderna är omgjorda och inte riktiga........??? Don't YA??

Exempel på såna videos;



Jag har inga problem med att folk inte gillar th men HALLÅ! Vikka störda jävla asses sitter där i sin smutsiga lilla jävla lägenhet och spenderar dagar, tid och pengar på att hata på TH??
 om nån jävel har svaret så komentera med glädje här, or else; Shout up and leave 'em alone!!! Jag blir sååå jävla pissed off! JUST SO YOU KNOW!

    FUCK YOU ANTI-TH! xD You're pathetic!


Kommentarer
Postat av: Hanna --- Tokio Hotel <3

Usch

Gud, vem lägger ner så mycket tid på något man inte ens tycker om? Det är helt sjukt och helt hemskt!

//Hanna <3

2009-07-13 @ 22:22:50
URL: http://stur.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback