nicewild -

Dagens klädval!

Riktigt dåligt uppdaterat denna vackan, har lagt upp typ 2 dagens klädval men här kommer jalla fall ett till!


Massa olika små bilder eftersom mam och pap och deras gäster är uppe på så kan jag inte använda den stora speglen där, Så jag tog bilderna i badrummet nere. jaja, Här är de jalla fall!
 (( det är copyright på bilderna ))

Min niceiga frissyr jag hade idag;

Armband: Glitter
Halsband: Wedins (Tror jag....)
Öronhängen: Glitter


Håret utsläppt, Ville bara visa hur volymen blev eftersom jag använde typ volume master i dag;

 Jag blev skitnöjd med volymen!

Kläderna;


 
Grönt linne: Bik Bok.
Kofta/bolero: H&M.
Baggy Jenas: Bik Bok, never denim.

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback