nicewild -

Första dan på praon...

Hehe, första dan på min prao i korpadalsskolans 6års klass. aa man kan ju lugnt säga att man måste fästa ett fake smile på läpparna och hålla det där hela dan, Man behöver även MKT energi för att vara där! 6åringarna springer runt/framför och bakom ens ben ALL THE TIME! -

De ska hålla en i handen ALL THE TIME, jag hade 6pers som höll min hand, arm och midja, Hela tiden! Aja, ganska kul jalla fall. MKT bättre än att sitta och räkna equationer (stavning). =DD

 Vad har jag gett min in på?? 8-16 det är såå länge jag ska va där. JAG DÖR! Tänk dig själv 8h med 6åringarna varje dag!!!! Jag behöver terapi efter detta! Save me! Bloggar mer sen om jag överlever det här.........

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback