nicewild -

Hemma today

Hemma idag me, sååå segt. kommer antagligen imon, vore skönt att slippa göra provet på omprovstiden sen, jaja, Har en ganska stor hemlighet nu......det handlar om skolan, he he,, ni kommer få reda på den sen, inte nu men sen....
 Jaja, blev idag tvingad att plugga so, biologi, segt! Kom oxå på att jag inte kan gå på omprovstiden imon eftersom jag ska iväg så får se va JENNY säger om det, fast det spelar igentligen ingen roll, det e en viktig sak jag ska på imon så. jaja!

  Komentera JÄTTEGÄRNA jag blir såååååå glad för en komentar!

;PP

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte fint uteseende. Du får gärna kommentera min blogg med:D

2009-04-21 @ 15:56:52
URL: http://aaalindh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-21 @ 16:00:37
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback