nicewild -

Hos farmor och farfar på grillfest!

 Hey, är nu hos farmor o farfar på grillfest...När jag skulle gå upp på övervåningen och starta datan så såg jag att mina födelsedagspresenter hade kommit . De va inte inslagna så jag kunde inte hjälpa att jag kollade lite extra för att se vad det va, Jag visste nästan redan men jalla fall. Tokio hotel live in europe filmen, Zimmer 483 skivan! TACK!

 Jag är såååååå glad nu att det går inte att beskriva, fick när jag kom ner frågan om jag ville ha dem nu eller på min födelsedag, om jag fick dem nu skulle jag inte få nåt av dem på födelsedagen. Svårt val! Jag klarar inte av att vänta men jag vill ha dem på födelsedagen, vad ska jag välja????? HJÄLP! 

 OM jag måste vänta kommer jag dö men om jag inte väntar kommer jag oxå dö! Det e såååå svårt att bestämma sig. Ska jag ta grejerna idag och inte få nåt sen? Ska jag vänta till min födelsedag? Eller ska jag ta en sak i dag och sen vänta men den andra till min födelsedag??? Och om jag ska ta en sak idag, vikken ska jag då ta??? Jag behöver verkligen hjälp!

 Komentera jättegärna svar om du bryr dig om mig........ Jaja, jag tror att jag har bestämt mig nu men det e såååååå svårt!

 Jag tror att jag ska ta en sak idag och sen en sak på min födelsedag men vad tkr du????????

 Jag behöver HJÄLP!

// HELP!




Live in europe....




.......Zimmer 483!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback