nicewild -

Shop til you drop!

 Haha, aa ni fattar antagligen titeln, Shop til you drop!
Det är precis vad jag gjort idag, Va i Karlskrona och shoppade som en galning i dag. Inga pengar kvar nu,,, Haha, använde över 1100 av mina egna pengar...;PP

Aja, mkt fint hittade man jalla fall.
Två tröjor från Gina Tricot,
 Ett par shorts från HM,
 en väska (HM),
 En fodral klänning till skolavslutningen  (jag som inte ville ha klänning, Hehe, grymt snygg jalla fall),
En skiva till min bror (De hemska Lordi) Fy fan va de suger!,
En bikini med engelska flaggan på (gina tricot).
Och aaa det va det. Såååå kär i väskan!;PP
 kanske inte alla som tkr den e snygg men jag ÄLSKAR den! ;D
Bilder kanske läggs upp sen, Orkar inte just nu.

Men ska ut och grilla me familjen nu, HEMSKT SEGT! ;pp  Bloggar maybe efteråt. Bilder kommer som sagt nån av de närmaste dagarna. ;DD


See ya bitches!

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen, har du redan köpt eller bestämt vad???

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback