nicewild -

Snackar fest.......))

Hey, sitter nu på mitt rum och bloggar och lyssnar på musik. Mamma och Pappa har fest, Sååå segt!

Jaja, här är bilder från den jalla fall;



Nåt positivt med föräldrarnas fester e att de jalla fall gör goda efterrätter!!! ;P

 Lägger in bilder på mig och sebbe på min Bdb, Belladimma heter den för de som inte visste det redan. Gästlösenordet är 7a.

 Alltså om du vill se bilderna på mig och sebbe som tråkar på mitt rum så gå in på www.bilddagboken.se
    Sök på medlem Belladimma och gästlösenordet är som sagt 7a!

 Ses!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback