nicewild -

Sovmorron. Frejas teater.

hey, tog sov morron idag eftersom det blev ganska sent igår. De gick hem vid typ halv 2 på morronen och jag somnade inte förrän vid 3.
 Jaja, så jag e ganska slut just nu.
 
Men kul med Frejas teateruppvisning i kväll jalla fall.
Hoppas det går bra för henne. Men asså det klart det gör, We believe in U! ;DD

Jaja, blir kanske nåt mer upplägg på bloggen senare idag, ska snart sticka upp och duscha, platta håret, volume mastra det, sminka mig. Det kan ta ett tag......:D:D
Jaja, Men just nu tänker jag bara ta nån timma och ligga i sängen och bara slappa, Gud va skönt!
Jag är en riktigt slapp människa, Jag går och lägger mig sent och vaknar sent, Sen ligger jag väl kvar i sängen och slappar ca, hihi 30-40% av helgerna, Beror lite på om vi ska göra nåt som typ åka till farmor eller mormor.

Segt men jalla fall! Yes, Men ska jalla fall önska Freja lycka till tills i kväll! Det kommer gå jättebra, Moa, Johanna och jag sitter i publiken och kollar, Hehe INGEN PRESS..........=DD Jaja, SES! =DD

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 10:57:59
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men bra blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)Den STÖRSTA SKVALLER BLOGGEN på blogg.se! hoppas du diggar den,kram<3

2009-04-26 @ 17:50:21

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback