nicewild -

Sushi och TH.

Hi, Back från stan där vi köpte sushi till mig (som just nu är ANTI snabbmat, aa typ MC, Pizza o så...) Pizza till sebbe och pappa. Mamma är på kurs i Stockholm så hon fick inget xD,
aja, Hon ringde för typ 1h sen och sa att hon vatt på rockzone som jag bad henne om o hade köpt en tröja med th på, en kalender me th på till väggen och hade fått en pocketkalender me th gratis, Thanks! xD

Aja, Sushi bild kommer här: Haha, man blir knappast mätt av det men det är SÅÅÅ mkt godare än Hamburgare, pizza och annan skit (enligt me). Aja bild på sushin,me cola till xD;




Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback