nicewild -

Holland, Antligen! =)

Herregud vad jobbig resan hit har varit men imorse klockan halv 10 landade iallafall planet och vi steg av pa flygplatsen i amsterdam. Antligen! =)
Sitter nu pa Suzettes data som, Saklart, Inte har A A och O, Ni fattar vad jag menar??? =) Kan inte riktigt hitta alla knappar pa den men om det blir nat felstavat forutom A A och Ona sa blir det det, =D
Sitter nu och skumlaser igen alla bloggar jag maste lasa for sen ska vi kaka. mm.  Detta inlagget tar mer an dubbelt sa lang tid som det brukar gora, Imon kanske ni far bilder pa vad jag kopte idag. Det finns webbcamera pa datan pa hollandska men det ska nog funka, Vi far se. =D Men aa det var nog uppdateringen for nu. Ska troligen till stranden imon da det ar over 20-25 grader varmt har, Varje dag! =D  Shoppade idag, Ett par mjukisbyxor och ett par svarta "satin" shorts. =D En tidning kopte jag oxa, det nya numret av Popcorn, Suzette hade varit snall och kopt 4andra tyska tidningar som BRAVO och popcorn och nan mer, =D 
Sen nan dag ska vi till Amsterdam och nan dag till Alkmaar, Haha =D 
Vad gor alla ni dar hemma da??? \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Puss sa uppdaterar jag imon, om jag hinner och orkar! =D

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback