nicewild -

Remake!

Halluu! Vakna för ca 1H sen, I know, Jag är HEMSK! =P Kom hem vid 12inatt så somnade med jeans och smink på ==D Jag är All normal!
Så nu är jag jäkligt sliten, i seriöst behov av en dusch och skittrött! Har dock kollat bloggar som en galning nu och känner att alla är likadana! Rosa, söta och om ens vardag. Why?? Jo jag vet att min är sån med, men nu.....finally, ska jag remake my blog!

Ska satsa mer på att skriva om musiken som jag älskar, om min shopping och så ibland om vad jag gör om dagarna, det blir väldigt tort om man bara skriver om det?? Eller vad tkr ni? =O

Men de basic ändringarna jag tänker göra är:

Ny design!
Som sagt, mindre rosa och mer black!

Annat innehåll!
Mer personligt innehåll...

Meeeer musik!
Mer om min musiksmak och mer videos på bloggen!

Djur??
Mina djur kommer antagligen att dyka upp i den "nya" bloggens innehåll, på tex. bilder.



Mer om detta kommer snart......

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback