nicewild -

Sa, Dag 2.

Saa ja! Nu ar det dag 2 i Holland och idag har vi varit och badat, skulle till havet men det var ko i over 1Mil, Jakligt mkt sa vi akte till en pool istallet. Valdigt fint iallafall. =D
Imon ska vi iallafall vara hundvakter till Suzette's bror Frans's hund, Skitsot! =D Sa pa fredag ska vi till Amsterdam och pa kvallen pa fredag ska vi till Frans pa middag (grillat) det har varit 29 grader varmt idag sa det ar jakligt  fint vader har! Absolut! =) Pa Lordag ska vi till Efterling (stavning) och sen pa fredag har jag ingen aning, Pa mandag kvall aker vi iallafall hem igen, Segt! =(

Men nu ska jag lasa lite bloggar och sen ska vi ut och ga en stund runt den FAKADE sjon, Fin iallafall!

Det anda sega har ar att den lilla flickan har (Fleur) bara pratar Hollandska sa vi maste forsoka prata anda, Haha, Kan typ bara (stavning) Mooi- Fin, Leecker-gott, Ik how van jau-jag alskar dig, puss-var (haha), Kat-katt, Huund-hund. aa och sa liiite till! 

=D Puss sa ses vi imon!

Kommentarer
Postat av: Moa

hej.

hoppas att du har det kul i holland!! =D

2009-08-06 @ 21:17:12

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback