nicewild -

Frågorna från idag!

Av amanda aka http://www.aaalindh.blogg.se/

 Vem är du 20 år
? - Jag är förhoppningsvis framgångsrik, lyckligt gift har barn och älskar fortfarande Tokio hotel. Men vad vet jag??? =)

Vad är ditt drömjobb? - ojj, :O mitt drömjobb är nog att jobba antingen med musik (inte som artist utan i bakgrunden eller så.) eller att jag gifter mig rikt och slipper jobba. (underbar tanke ) =)


Av anonym.

 är du oskuld? -
Absolut! ja jag är oskuld. =)

 har du kysst någon? - Denna frågan är svår. Jag har kysst nån men inte som romantiskt. (när jag va liten) Så vi säger nej, Nej ännu har jag inte kysst nån romantiskt, Tyvärr. =)

 har du någon kille? - Nej, Nej det har jag inte. Inte för jag behöver nån. Det är absolut inte så att man måste ha en kille, Känner massa som klarar sig utmärkt utan.  :)


Av Elin aka www.baaraeliin.blogg.se

erkänn att jag är bäst ? ;) haha nej skojar bara ;)-
Haha aa du är bäst ibland, IBLAND! =)

2. varför började du gilla tokio hotel ? =D- Jag började som sagt läsa kenzas blogg och ville veta vad hon gillade för sorts musik och fasnade för dem. Läser dock inte hennes blogg längre!

3. vad gör du helst en reging dag ? ;) aja lite normala frågor detta ju :P <3- En regning dag??? eeehhhh Film och chips och mys älskar jag ju, så säger väl det =)



TACK för alla frågor!

Fortsätt gärna fråga om ni vill! =)



Redigering:¨

Av anonym

Hur lång är du?-
Jag har faktiskt inte mätt mig på ett tag (ungefär 2-3månader faktiskt :O) men sist jag kollade var jag ca. 1,65 så jag är väl sisådär 1,66-67 nu gissar jag på =)

Kommentarer
Postat av: Leia

Roligt med frågor och svar. =)



Är allt bra med dig?

2009-07-10 @ 18:59:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du?

2009-07-10 @ 19:53:19

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback