nicewild -

Have fun bbs!

Halloooo!

Varit i stan o köpte glass, Muuums, Fast som en bebis fick jag ungefär 50% av den i knäät, Woops! =)

Men jaja, sen frågade Elin om jag skulle med till Kreativum men jag hade vatt på ett ställe där man blir minst sagt deprimerad. Blää! Så pallade inte, Vaknade vid 9 i morse :O Men aja, Hoppas amanda sofia och elin har kul där, Fick ett snyggt foto som jag inte lägger upp, Jallafall inte om de inte vill det, Men aa.


How's your day??? =))


Okej, På begäran av ELIN lägger jag upp bilden! =DD


Kommentarer
Postat av: eliin

men va ?? det kortet vi skulle se arga ut men min näsa herregud :O aja bjuder på den då ;)

2009-07-28 @ 17:25:02
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback