nicewild -

Hey bbs!

Hey sötisar. som ni ser har jag trixat med koderna lite och fixat till en ny design, Hoppas ni gillar den, Har även fixat lite med komentars-fältet. ;)) Ja som sagt hoppas jag ni gillar den men gör ni det inte så kom gärna med idéer och tips.
Det lär nog bli ganska mkt sena inlägg nu på sommaren eftersom man kanske inte sitter vid datan hela dagen då, men jag lovar att jag ska försöka att blogga så mkt som möjligt ändå. Ska till Holland (amsterdam) i början av Augusti så det blir nog inte så mkt bloggande då, men om jag kan låna Suzettes (hon vi bor hos där)  data så blir det kanske lite bloggande ändå. Fast ränka inte med det eftersom det är semester i en storstad och med mitt shoppoholic.problem kan det vara svårt att slita sig från affärerna! Men aa, det va nog ungefär det som händer då. '

Va som sagt i Stan med Elin idag och jag måste bara berätta om när vi skulle gå på toa ;) haha, aa jallafall. Vi va på Accent när jag sa (för typ 3dje) gången att jag skulle på toa och eftersom toan ligger nära där på flaggen så gick vi dit, La i pengar och gick in. Haha, Jag sprang nog ut fortare än blixten eftersom nån innan oss hade....aa, lagt en stinkbomb i toan. Haha, usch! Det luktade verkligen inte rosor precis, Städat detta året???- Troligen inte! =pp
Aja, som ni ser i inlägget under köpte jag en bok, en tidning och godis. mmm.. Även läsk men lägger nt upp bild på det ;))
Tror inte jag skrev vad jag köpte i Karlskrona heller (nåra veckor sen) jo, jag köpte en siva (dead by april) , en "blondinbella dricka", lunch såklart! , sen tror jag nt det va nåt mer, eller jo min tågförar-hatt och ett halsband med. hihi.

aa, va på vägga med Elin och Amanda oxå ju för ett tag sen, Kuligt värre.

Har även fått ett OK (igen) för att pierca näsan så det ska jag försöka se till att fixa oxå, men OM och NÄR jag gör det lägger jag ju såklart upp bilder och så.

Läst Tom Kaulitz blogg än??? om inte gör det nu då. Länk till videon där han pratar i ca 30sek. och länk till hans blogg.  för att komma till bloggen klickar du längst ner på sidan där det står Tom's blogg!

www.schwarz.blogg.se kan ni läsa blogginläggen med svensk översättning.

aa men det var nog det jag hade att säga just nu, och kom ihåg att komentera detta inlägget med vad du tycker om den nya designen. Komentera genom att klicka där det står : En liten komentar??? =DD

Nej, nu ska jag gå och försöka sova eller åtminstone lyssna på musik lite så ses.

Puss kära läsare och ses imon! <3

Kommentarer
Postat av: eliin

snöggis design flugis x) <3

2009-07-04 @ 09:48:01
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback