nicewild -

Me right now.

Sorry för den hemska uppdateringen, Min bror fyllde 11idag. Va på restaurang i Mörrum och jag lovar att 99,9% av alla som bor där är över 70år.... Så deprimerande. =( Men aa, sen stack vi hem och fika med en grym tårta från ninas (mm) såå gött! =)  sebbe fick bla. det nya wii sport (resort) spelet som släpptes igår så det spelade vi lite, Sebbe är min bror då. :D

Mamma försökte få mig att ha klänning (haha), Fast sen gick jag med på kjol och när hon satt sig i bilen sa jag att jag skulle på toa och sprang in och bytte till shorts. Jag är ingen klännings-tjej. Verkligen inte!

Df blev det så seg uppdatering idag, Sorry! Men i inlägget åvan ser ni dagens klädval =)

seees!  <3


Länk   (besatt av denna.....)
 
Länk   (och denna.  + ni MÅSTE kolla Ich bin nich' ich på denna bloggen, SÅÅÅÅÅ BRA!) =)

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback