nicewild -

Med sofia...



Hejsan. =)

Idag är jag med sofia, Puss puss! =*  
Spelar guitar hero. Jag SKA vinna Tokio hotel- Monsoon! Jag SKA vinna den! (med lite......haha mkt... hjälp av sofia!=) Men aa, Så sen har vi hyrt Benjamin buttons otroliga liv, Jag har inte sett den men sofia säger att den är bra så det blir nog bra, Hihi! =) 

Ganska mkt smileys idag, Japp I know! =)

Sen har vi typ bestämt med elin att vi ska till Kristianstad på Torsdag så det blir nog kul., Sen imon är det en vecka tills vi åker till Holland, Ska försöka blogga från Suzettes dator men vi får se, Jag vet inte om de har Å Ä och Ö där men annars använder jag A och O så det blir nog bra! =D 

Japp, Men aa ses! 

Som ni märker har min dag vatt bra. har du haft en bra dag???  =D

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel tävling i bloggen!

Jaa x_x

2009-07-26 @ 20:45:50
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback