nicewild -

Morron'

Hejsan, Idag blir det nog att bara sitta och sega....hela dagen... kul.

vad ska ni göra???

Kanske åker till Kristianstad jallafall, skulle dit med elin och amanda men sen ville de inte så aja, men kanske frågar Moa om hon vill dit. får se! Annars kanske jag åker dit med nån annan, eller inte.

Men ni som inte vet det och vill se lite mer bilder av mig eller vad jag gör kan gå in på min bilddagboken.se där heter jag Belladimma och har gästlösenordet :     7a

(bara ett tips) =))

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Jag tkr självklart det ska finnas kommentarer ;P Det är kul att han kan läsa det, men troligen kommer det var vääldigt många som kommenterar men ändå ;D <3

2009-07-08 @ 11:57:40
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback