nicewild -

så...

nu e jag på datan, som ni märker, Köpte 2nagllack och en maskara och en ögonskugga, Inte så mkt =) men aa.
Anmälde mig till tävlingen (ni th galna vet vilken), kommer ju inte vinna men hoppas kan man ju. =D
Man skulle ju säg vem man ville ha med sig så om man nu (mot all förmodan) vinna 2biljetter blir det ju kul för den andra personen (som inte vet nåt än....) haha,hoppas du inte blir sur...:O Men såklart har man ingen chans. Men iallafall, bilder på det jag köpte kommer imon om jag kommer ihåg det.

Good night sleep tight! <3


Är du anmäld till tävlingen???


Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback