nicewild -

SÅ.....

Blogginlägg på begäran av Elin! =)

Jaaaha. Vad ska jag skriva om??? Hmmmm. aa idag har jag segat, Har mått kasst ett par dagar så har vilat MKT. :P men aa, Gick upp vid ungefär 16.00 och käkade. Sjusovare vettni - That's me!  Men det är ju sååå skönt att få sova ut riktigt utan att bli väckt. Blev dock väckt vid 12.00 idag och blev OTROLIGT suuur! :!  upprepar - Ni skulle inte vilja se mig så dags, Jag LOVAR, Hemskt lättirriterad och sur. Kan ju bero på att jag somnade vid halv 2 men vad vet jag?? :D

Haha, aa elin ska till gtb imon till Gothia kupp, Fast hon kan ju inte spela pga sitt knä så jag vet inte riktigt - shopping blir det väl iallafall. -.- Vill diiiit! =)

aha. Sen då?? - Jo, sen när klockan var kanske......17? stack jag och familyn (utan pappi) till donken för GLASS, mmmmumms!  Köpte den (enligt elin) äckliga glassen med chockladsås på, Gud va gott att fetta sig ibland ;)

Sitter just nu på mitt -- STÖKIGA rum och funderar på att städa det, fast troligen inte -.- hihi.

daddy ska på sjukan imon, på tis och ons. Nån MS behandling eller nåt. Han ska typ ligga still i 3h och få dropp in i armen. KUL! :/

Blläää. Nej men (a) det va typ det nya gossipet om mig.  Amanda är ju oxå borta, På öland. FUUUSK!

Men parentsen har i hemlighet från sebbe bokat biljetter till nån dinosaurie föreställning i Stockholm till hösten  (till hans födelsedag) som han inte vet om....-.- aa men shoppingen där är ju grym så det blir väl lite sånt med antar jag! grr! =)

aa, Sen amsterdam i holland om lite mindre än en månad, Öland till hösten, Berlin för en månad sen och Kiviks sen i sommar. Ganska OK faktiskt. Inte på långa vägar som de rich and famous som kan åka vart de vill, när de vill men en helt OK sommar =) Grrrreat! ;P

Men aa, Vad ska/har/vill ni göra i sommar??? <3

XOXO på er grrrisar! ;)

Kommentarer
Postat av: eliin

bra blondie att du är med i tävlingen (H)



Men jag ska smssssaaa dig heeela tiden i promise flugis x))



Men vi ska åka dit med tycket jag aja pusss <3

2009-07-12 @ 21:09:36
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback