nicewild -

Usch.


Bråk är ju inte det roligaste som finns, Men ibland är det bra. Även om det gör ont och är jobbigt visar det hur man själv kan hantera sig och klara av det. Det visar oxå hur andra kan hantera sig själva och klara av det, Och även om vi bara är 14år tkr jag vi klarar det bra! Visst, det blir jäkligt spänt över msn och tråkiga komentarer (kanske), men det löser sig (nog) till sist. hoppas jag...


  Men nu när jag skrivit det ska jag tala om vad jag gjorde idag ;)

Haha, det va inget speciellt: precis som jag sa.

Jag var i stan med en person, Och fikade. Otroligt tråkigt och segt. Men bättre än att sitta hemma och gömma sig i sina tankar, Besökte en tattoo och piercing butik vid hamnen och frågade om min NÄSPIERCING, sa till mig att jag skulle ha mamma eller pappa med mig dit och att jag måste vänta tills året jag fyller 15, Alltså i Januari tidigast! Men jag kan vänta, Grymt seriösa verkade de och ganska trevlig miljö, Vilket JAG tkr är väldigt viktigt.

men den 1Januari Smäller det! Haha, Puss! <3



Måste oxå ge Moa tack för att hon va så snäll igår och ett extra puss på dig! <3



Tänker skapa en NY kategori som kommer heta : Dagens ris/ros.

Det kommer va där jag skriver vad jag tkr är bra och dåligt , Puss igen på er och tack!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback