nicewild -

jag e f-n latast...

Heeey igen, aa jag kom hem....ee.... för 2dagar sen tror jag. va på vägga me elin och mandis då och pallade inte blogga. har dock hunnit läsa bloggar och mina favvos just nu e:

Mirre

Schwarz

och aa sen gillade jag tokiohotel.blogg.se oxå men den ska hon sluta med så det blir bara schwarz hela tiden, är besatt av tokiohotel bloggar. ;))

jag lovar att jag ska försöka komma ihåg att skriva ett långt inlägg sen men mår piss just nu så orkar inte, har antagligen lyckats bli sjuk igen eftersom jag mår illa, har huvudvärk och mår allmänt bara piss. Usch!

(bild från igår.)

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Jepp, som vi har väntat :D

2009-06-29 @ 13:27:07
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Hahha ja xD

2009-06-30 @ 09:09:23
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback