nicewild -

Mina shopping (fynd)


Okii, nu har ni väntat nog och här är DELAR av det jag köpte, kommer jag på mer sen lägger jag upp bilder då.

(köpte dock även en halsduk typ som e chockrosa och svart, najs) bild på den kommer sen.




Denna kjolen hittade jag på New Yorker i Berlin, Den sista i min storlek. ;))



Denna tröjan köpte jag oxå på New  Yorker. ( I hate this shit )



Denna tröjan har inga axelband och kommer från nån affär som hette typ "tally wajl" tror jag! ;))


En maskara jag köpte som blev såhär!


Denna maskaran, False lash effect, Om man först använder en annan äldre maskara som bas och sen tar denna blir resultatet jättebra! ;))



Dessa armband + ett par andra;P



Dessa skosnören och de på bilden åvan. ;)) Inte skorna!



Dessa nagellack + nåra till!



Dessa tidningar på tyska, Hittade en enbart om Tokio hotel, Yay!


Så blev naglarna!


Kudden ( inte tokio hotel fodralet)



Dessa öronhängen + ett par till!



Denna jacka på HM



Signerad Cinema bizarre skiva!

 

Köpte även 2par skor som jag lägger upp bilder på sen, men drar nu ses!


Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback