nicewild -

At home, AGAIN!


Hi!

Back home now! köpt Kebab tallrik till me, Aja ganska gött o käka ibland, CSI och 90210 ikväll. LÄNGTAR!

Kommer antagligen imon men ska till doktorn imon me såå aja, Kommer nt gå all day då asså......

Aja, Ska käka nu så See Ya!

Besök även;

Kenza - Grymt bra bloggare enligt mig! <3

Kissie - För självupptagen och patetisk för att va normal. <3

Blondinbella - Ganska OK,  Cred till att hon uppdaterar SÅÅ ofta! <3

 


 Ni ska ÄVEN få min FILM lista! Tjohoo!

1, twilight (Klart <3)
2, Moulin Rouge (Gammal men Grym)
3, Titanic (Vem gillar inte tragiska draman???)
4, Romeo och Julia (Me Leo DiCaprio och Claire Danes)
5, Stardust (SOm jag LOVE=DD)
6, Mean Girls
7, Hairspray
8, 50 first dates
9, Systrar i jeans
10. She's the man


Love 'em all! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att du såg twilight med mig fööörst x)<3

2009-05-04 @ 19:18:19
URL: http://baaraeliin.blogg.se/
Postat av: Alexandra -TUVA: VECKANS BLOGG!

Ja, KEnza skriver väl bra, men hon ser oftast likadan ut på ALLA kort! DEt är ingen skillnad nästan. Ibland gör hon lite grimaser, men har du någonsin sett henne le ett tandleende?

2009-05-04 @ 19:35:02
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Isabelle <3

Nja, aa jag kan hålla me dig om att hon e lite enformig men jag gillar jalla fall hennes sätt att skriva på. Men alla har ju olika smak..<3



Tack för komentarererna, hihi aa elin, fick twilight filmen idag, Såååå BRA!

2009-05-05 @ 14:45:04
URL: http://nicewild.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback