nicewild -

En grym födelsedag!

Idag har jag haft en jättekul födelsedag! Först kollade jag på ett avsnitt av gossip girl, Sen stack jag, elin, amanda och sofia till 11maj, Tack igen för att jag fick följa med för det va jättekul! Jalla fall , Köpte massa snyggt enligt mig, såklart me th på! ;pp
Aja, Kommer inte imon eftersom jag ska till doktorn!

Men jag tänkte bara säga att jag är jätteglad att jag har såna underbara kompisar som ställer upp för mig och gör mitt liv bättre och bättre hela tiden. Jag ÄLSKAR er! Jag hoppas ni vet hur mkt ni betyder! Ni gör mitt liv mkt bättre, när jag e med er är mitt liv inte så hemskt som jag gärna vill tro.... Ni är underbara! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade det jätte kul =D älskar dig med <3

2009-05-10 @ 20:18:06
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback