nicewild -

Färga håret.......Igen,

Hey, färgade håret för ca 4 veckor sen (tror jag, 3 eller 4), Nu e det dags igen. Mörkare denna gången, Haha, mörkbrunt. Snyggt oxå hoppas jag. Laddade ner lite TH låtar (lagligt) på kenzas.se idag oxå. 2st olika versioner av der letzte tag och durch den monsun acoustic (stavning).. Aja, grymt bra jallla fall men jag tkr att de vanliga th låtarna e bättre, Dock va durch den monsun Grymt bra!

 Love acoustiska låtar!

aja, Blir nu "Dark chocolate brown" hårig. Love it! Hoppas det blir bra, lägger kanske in bilder imon.

 See ya bitches! <3

Är ditt hår färgat,tonat eller naturligt???

Kommentarer
Postat av: Anonym

naturligt!

2009-05-02 @ 18:41:08
Postat av: RIVETS

färgat.. :P

2009-05-03 @ 10:20:15
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback