nicewild -

Hey! Bonjour! Hallo! Ciao! Hola! ;)

Heeey! Puss på er alla-!

Fan vikken udda dag.... Först vakna jag en halv timme innan jag skulle sticka till doktorn,smart som man e ställde jag inte klockan igår... haha! Så PANIK och in i badrummet och occuperade det så pappisen va ju inte så jäkla glad ;)
Sedan sminka mig snabbt som *** och på me lite kläder och in i bilen.
Sedan efter doktorn så fick jag veta att pappis och mam skulle in till stan snabbt som *** så då fick jag ju följa med ;))

Och shopping freak som jag e fick jag pappa att följa med mig först till Bokia och leta efter min TH bok jag MÅSTE ha!
Tyvärr hade de haft den med på Rean i Frebruari så den va slut (!!) :((
Men sen till MQ och JC, På MQ hittade jag skitsnygga skor som inte fanns i min storlek.... På JC hittade jag STUPRÖRSRÖRS jeans (skittajta) Dock en storlek för stora så lite fetare kan jag bli....;)) Glad blir man då, när man ser att man inte e fetast i världen. Aja, och köpte även (allt för pappas pengar) en Munkjacka med snyggt MARWIN tryck ¨på, Ljusrosa text och ljusgrå munkjacka, Lite säckig som de ska va! ;)) nice! Bilder kanske kommer sen om jag orkar.
Köpte även Hårfärg! Troligen blir det mörkare denna gång eftersom det e RIKTIG hårfärg och inte bara hårtoning!

Sen ikväll såg jag 13 snart 30,  Bra den!  Haha. Sen nu sitter jag och tänker (!!) på om det finns en möjlighet att mina posters och bäddsettet kommer imon eftersom de inte kom idag,, men de kommer säkert imon....Hoppas jag! ! ! !

Såg på Kenzas blogg att det finns signerade TH tröjor att köpa! GOD! Jag visste att de ska sälja TH designade tröjor på Hm men inte att det fanns med Autografer på , VILL HA! men buhu! Jag antar att jag inte kommer kunna köpa nån eftersom det finns så många TH fans i Sverige som skulle ge vad som hellst för att få en. Precis som jag!!
Guuuuuwd! Men ett försök skadar ju inte........;))

Så här ser jag ut just nu i min nya munkjacka....

Haha, Ser man mitt Th poster i bakgrunden???

Vem e din idol?? Hur långt och hur mkt pengar skulle du va beredd att lägga på dem/de????

Själv vet nog mina kompisar att jag e GALEN och skulle kunna ge nästan vad som hellst för att träffa och se TH live EN eller flera ggr i mitt liv! Gud jag e Besatt! Men nu har jag suttit här länge nog så seeeeeeeees!

// OXOX

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback