nicewild -

hihi I'm a freak!

Kolla dessa bilder jag tog idag, gör dock mitt bästa för att se weird ut men jag ser fan inte klok ut! Inget smink och jävligt udda ansiktsuttryck!

Here they are anyway:




Och jag har hittat ett till TYSKT band jag gillar, Tyskland har jävligt mkt musik som e bra! Jag gillade tysklands låt i melodifestivalen (dock inte framträdandet) haha Dita Von Tease (stavning) kunde de lämnat hemma, aja, Och sen freakar jag ut över TokioHotel och nu har jag hittat ännu ett tyskt band jag gillar, aja här e de jallafall, Th e mkt bättre men de här e oxå bra enligt mig


cinema bizarre - lovesongs (they kill me)


Haha tyck jag e ett freak men det e min musik smak! ;pp

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback