nicewild -

Hihi..

Without a trace ikväll. Kul! Ska kolla på det jallafall och sen måste jag nog se finalen av melodifestivalen, Gillar det inte! Tänker bara göra klart för alla att jag sitter och gapflabbar åt de knäppa "sångarna" ((kan man kalla dem det???)) som står och gör bort sig på scenen i Moskva, HaHaHa! Aja, vatt o köpt godis, MUMS! Så jag har laddat upp lite för ikväll.
Men aja, Tkr dock att TokioHotel är ett av de ända banden som kan kalla sig musiker så jag kanske inte är rätt person att avgöra om de i eurovision e bra eller dåliga...:ppp

Hihi. Nej nu ska jag lägga in TH musik i sims spelet så de har lite bra musik på radion.:PP Så see ya!

Jo just det, Jag Älskar TokioHotel, gillar typ 2-3 metro station låtar, tkr Avril e ganska OK men mest av allt äger TH mitt hjärta!

Seeeees kanske ikväll!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback