nicewild -

Ja jag lever.....tyvärr!

Heeeeeey!

Nej jag har inte dött! Jag e jallafall back från Norrköping nu och har vatt grymt dålig på att uppdatera eftersom jag inte haft nån data me mig....;ppp mahaha! Shopping, Kolmården och mer shopping!

aa kom då dit i fredags och stack o shoppade direkt, Såklart! ;DD hihi typ 4tröjor och en "pyjamas" eller nåt,. Mihihi snygg jallafall! En tunika från Monki (e kääääär i Monki) aja, pyjamas från HM, en tunika från Cubus, 2tröjor från New yorker och så såklart massa tidningar! Typ en hette J-14 tror jag (från USA) en hette typ M (USA) och så popcorn (från Tyskland) i Popcorn va det ett poster på Bill Kaulitz från TH så då va jag ju tvungen att köpa den, aja, M och J-14 kostade 79kr styck, e inte det skitdyrt??? Tkr ja!

Mina parents tyckte nog ja va knäpp men e man freak så e man. hihi! Kollade skor me pappa sen och det e ju fan katastrof innan det börjat ens. Jag sitter och provar massa nice skor som klart inte fanns i min storlek menmen, ber pappa på mitt vanliga trevliga sett,

- Hämta dessa i storlek 37!!!

- Varför???

- Därför!

- Nej!

- Va??? Varför inte???!!!

- Ja vill inte!

- Gubb as, skit i det då för fan, jag får väl gå runt i mina jävla vinterskor hela sommaren så får folk tycka att ni e snåla crap föräldrar som inte har råd att köpa skor till sina barn men har råd me massa annat......men jag antar att det får bli så då.....

- BITCH! :@

// aa ungefär så va det......

aja, back to the point, sen hann jag inte kolla bik bok....SAAAAD! mm,,,,,

aja, 4armband köpte ja med, och så köpte min söööööta (just nu) lillebror ett armband till mig med. Tacktack! <3<3<3<3

Skönt att va hemma jallafall. Det kuligaste me kolmården va att de hade EN berg och dal bana som jag satt i hela tiden. ;pp Mihihi! aa eller hela tiden, nej för den va ganska seg faktiskt.....

Såååååå--------

Aja, i sommar bestämde vi nu att vi ska till Tyskland (hamburg, Hihi, Gissa vf....) Och Holland (be mig inte stava namnet.) Uttalas jallafall typ Heeruru varrt. Hihi! Aja, träffa Suzette och Fleur i Holland blir väl ganska kul antar jag. hmmm. Och så ska jag till Malmö och GTB. Antagligen nåt mer som jag inte pallar skriva nu men vi får se.

Aja, Puss!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback