nicewild -

jeans...

Hey, har ängnat morronen till att klippa av/sönder mina gamla jeans.

De som e för korta i benen klippte jag till shorts. De som va för små haha......aa de går inte att använda längre! ;ppp
Det är faktiskt riktigt kul, på ett primitivt och segt sätt... ;pp
Ajaa, det e nog bara jag som fattar glädjen i det!

Japp, ska ut och käka nu, Grilla....Igen! Aja, orkar inte lägga upp bilder från igår nu men kanske ikväll, annars blir det nog imon. Vi får se! 

  
Seeeeeee yaaaaaa biiiitches!

Köpt/ Gjort nåra shorts än???

Det har ju som sagt jag, jag är shorts galen! ;pp

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback