nicewild -

Kläderna från igår +min nya Th tröja.

Här är kläderna från shoppingen igår som lovat, +min nya Th tröja jag fick i onsdags.

TH tröjan först (Från Rockzone i stockholm);



Sååå nu kläderna från karlskrona;


Grå tröja (Gina tricot)


Vit tröja med ansikten (Gina tricot)


Väska (HM)


Bikini (Gina tricot)


Shorts (HM)


Klänning till skolavslutningen, Affären kommer jag inte ihåg men märket är Ichi.



aa, + en skiva till sebbe. Jag fattar inte hur det kunde kosta över 1100 kr menmen...;D aja, tror det va allt, Ses!

Vad tycker du om att handla på t.ex Gina tricot och HM???



Kommentarer
Postat av: MissCM

vad fina kläder! vill också shoppa!

2009-05-01 @ 23:43:36
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Isabelle <3

naaaw! Thanks, puss på dig! <3

2009-05-02 @ 13:42:30
URL: http://nicewild.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback