nicewild -

Klippa mig igen.....

Heeeeeeeeey sötisar! Ska klippa mig idag, Äntligen! Guuuuuwd jag kom just på att jag inte har en aning om hur jag vill ha det så jag får väl googla bilder eller nåt och be till gud att jag hittar nåt snyggt, vill inte ha det som jag har det nu. Aja, Om jag hittar nån snygg bild lägger jag upp den annars lägger jag upp bilder ikväll när jag klippt mig!

tror jag vill ha det lite mer uppklippt eller nåt, hmmmm aja, lite förändring jallafall!

See ya! Glöm inte att kolla min blogg ikväll när jag laggt upp bilder på håret. P.s: I skolan ska/är det nog trippelboll nu så  come on 7a! ;pp

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback