nicewild -

Nya poster!

Sådär ja. Nu har jag vatt och hämtat mina nya TH poster på posten, Ganska (jätte) stora! En meter höga så det va ganska svårt att få plats med dem men till sist fick jag till det, Inget th poster tog jag ner. ;)) Tjohoo! Dock fick jag inte mitt tokio hotel bäddset idag men då får jag det nog imon. Hoppas, Hoppas, Hoppas! ! !

Love TOKIO HOTEL!

Detta är då mina nya poster, Vet inte om ja visat dem innan men här e de jallafall:



Och detta är bäddsettet som jag antagligen får imon!



Hoppas , Hoppas, Hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback