nicewild -

Okii, My day och min Kenza jacka!

Hey hey, vaknade nyss och har precis klätt på mig och fixat till mig lite, Pappa fyller år idag så vi ska kanske käka ute ikväll, aa vi får se. Lägger jallafall upp bilder på bloggen ikväll.
 

Kommer inte va så aktiv me bloggandet idag eftersom pappis fyller år. Ska bara tala om lite va jag gjort idag, aa. Somnade igår kvart i 2, Dumma mig! Jag som lovade mig själv att lägga mig tidigt......aja, vaknade idag vid 8eftersom vi va TVUNGNA att följa me upp och sjunga för pappa, Han stod så klart i duschen så han blev inte så glad.;pp sen jallafall gick jag och la mig igen, vaknade lite över 11 och hörde mamma skrika att hon ringt till en affär i Kristianstad som har min Jofama by Kenza jacka! Jippi!
Får den på Måndag eftersom mamma ska dit då.
 
Där rök min månadspeng....Hihi men aa det e ganska ok att betala lite på den eftersom den va såååå snygg men dyr. Älskar den jallafall och när jag fått den kommer jag lägga upp bilder som fan på den. Haha, men nu känner jag ett grymt behov av att hämta lite godis och spela SIms 2 lite så det ska jag göra nu. Hihi jag e en galning och så fort jag börjat spela sims så går tiden såååå fort! Haha kan sitta där hela dan men det ska jag försöka att inte göra. Duktig som jag e !

Aja, Seeeeeeeeeeees!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback