nicewild -

Tjohoo!

wow, kollade på bloggar idag som typ;

Kissi - Haha, patetisk person! ;pp

Blondinbella - OK. Gillar kenza bättre men som omväxling e blondinbella OK,.

Kenza - Som jag Luvar!

Och så kollade jag mina komentarer, Vissa e ju lite för.......på hoppande om man kan säga så så de tar jag bort. Jag antar att jag lyckas provosera er eftersom jag får både vanliga och hatkomentarer. Jippi!

Visst är jag beroende framkallande?? Haha precis som en annan liten bitch som bloggar, nämnligen KISSIE!

Fast till skillnad från henne kommer jag ALDRIG att super fake blondera mig, aldrig ha så mkt smink på mig att jag ser helt brun/orange ut i ansiktet, aldrig förstora mina läppar och vem vet va mer hon har förstorat och plastik opererat...

Aja.
så här tycker jag om:

Kissie - Patetisk!

Blondinbella - OK.

Kenza - Grym!

Tokio Hotel - Forever and ever! <3

Jonas Brothers - Hihi ganska gay och fluff frissyr!

katter - gulliga som Fan!

Piercing - snyggt!

djur - Döda dem INTE!

Klackskor - Snyggt!

Converse och liknande - Absolut det snyggaste och skönaste man kan ha på fötterna.

Bebisar - Söta och stinkiga!

Regn - Onödigt och trist!

Smink - Livsviktigt!

Viktigaste sminket - Kajal, maskarar och läppglans-

Pengar - Mahaha! Money makes the world go round!

Mig själv - underbar, fantastisk, perfekt och sååå smart! ;pp




Om folk inte har en åsikt om dig är det för att du inte är värd att prata om!
  
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kissie är inte fake, Jävla emo!

2009-05-08 @ 15:00:54
Postat av: Anonym

Om du är så perfekt så borde du inte gnälla på kissie som säger samma sak om sej själv som du säger om dej själv!

2009-05-08 @ 15:01:47
Postat av: Isabelle <3

Tacktack för komentarerna.. And, yes I am PERFECT

2009-05-08 @ 15:02:29
URL: http://nicewild.blogg.se/
Postat av: G

You go girl!

2009-05-08 @ 15:04:03
Postat av: Sanna

BITCH!

2009-05-08 @ 15:04:29
Postat av: )))

Th älskar vi!

2009-05-08 @ 15:05:20
URL: http://tokiohotel.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback