nicewild -

Uppe, trött som ***

Hey sötisar! Upper nu, ska strax fixa håret och käka nåt. Skolavslutning om 2veckor tror jag..... SKÖNT med looooov! Ska till Holland (kan inte stava det men det uttalas typ Heeruru varrt ;)  I Augusti tror jag och så tyskland typ i Juli ... I think. Hamburg eller Magdeburg blir det, Vi får se ;)) Magdeburg vill jag till eftersom TH kommer därifrån och Hamburg för de bor lite där nu.. ;)) Mahahah! + Shoppingen !
Kanske ska vi till Frankrike igen ; Hoppas hoppas hoppas! Disneyland Forever! Älskar Berg och Dalbanor så disneyland e en favorit! Guuuwd älskar "Big thunder mountain" Så jäkla kul att skrika halsen svullen! ;)) Mitt nöje!
Sen ska jag klart till Karlskrona , Kristianstad och Malmö kanske även GTB, Hoppas! Love att åka bort från KARLSHAMN som e så jäkla trist!

Nej nu e min plattång skit (( HET ;))  så jag får dra nu seeeees!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback