nicewild -

ute idag!

Fashion against aids kommer som sagt ut i HMs butiker idag, Har köpt en TH designad tröja i S, En annan tröja med, Ingen aning om vem som designat den och har inte sett dem i verkligheten , TH tröjan SKA jag behålla men den andra e jag inte säker på än men vi får se. ;PP LOOOOOVE! Kollade på Kenzas MTV blogg att de signerade tröjorna faktiskt inte e så dyra (!!) Från ca 300kr- nästan 600. Ganska OK, Fast såklart e den i STorlkek S dyrast!!! Buhu! Ne ja får nöja mig med en utan signering på! ;(( Aja, snygg den med" Fast jag måste säg att jag tkr det e ganska Udda att bara för att Kenza e känd bloggare att hon får en signerad ((GRATIS)) Fyyy faaaaan!

ORÄTTVISA! )) Skriv gärna vad du tkr om orättvisa här nere! ( GILLAR KENZA MEN TKR DET E SEGT! Vill Oxå Va Känd och få en signerad Tröja!!! ))


Denna köpte jag!!!

Detta e som sagt Tom och Bill Kaulitz nya frissyrer! Tyck va ni vill om dem! Sötast e de jallafall!


LOVE BILL  OCH TOOOM! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Skitsnygg tshirt!!

2009-05-30 @ 16:24:43
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback