nicewild -

Veckans person........Sofia!

Namn: Sofia M.
Ålder: 14år den 9maj.
Musiksmak: jaaaa du, typ Hannah Montana/Miley Cyrus???
Klädstil: Färgglatt, Jeans....
Intressen: Hihi, aa shoppa me mig såklart! ;)) Nja, vet inte riktigt, typ dans, shoppa me mig ;), Va me kompisar???
Idol: Ohhhh my god, Miley Cyrus???
Familj: Mamma, pappa, syrra (11år)
Hårfär: Naturligt blont! <3
Djur: Nepp
Längd: ooooo mellan 165-170cm kanske???
Älsklingsfärg: Kanske blåååå??
Mobil: Samma sort som me, fast blååå!
Favvolåt: Pop princess??
HATAR!: Hihi me??? Nja skojja bara, Hoppas jag. Du hatar nog ??Spindlar, korv??


Om SOFIA kollar bloggen så svara då på frågorna som DU tycker att de e på dig, Hur många rätt hade jag???

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha korv x) de va det i dag i skolan :S

2009-05-04 @ 14:54:08
URL: http://baaraeliin.blogg.se/
Postat av: Isabelle <3

Hihi aa, hörde det sen....Mums....Not! <3

2009-05-04 @ 15:06:31
URL: http://nicewild.blogg.se/
Postat av: sofia

du hade nästan helt rätt förutom att det är BARA MIley Cyrus och inte Hannah Montana. mitt intresse är också att läsa såklart!!!! (särskilt TWILIGHT)!!!:P =)

bra gissat som sagt nästan allt rätt!!:P

2009-05-04 @ 15:27:46
Postat av: Isabelle <3

Haha, okej. Hihi aa ska tänka på de nästa gång! <3 Love YA!

2009-05-04 @ 18:29:01
URL: http://nicewild.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback