nicewild -

10.10.09

Godmorgon))

Jag sitter här framför datan och snorar, Japp ni gissade rätt- förkylning :/ skitkul!
Sitter också bänkad framför youtube och kollar tokio hotel live framträdande (gamla och nya) bla. ett från 2006 tror jag, Har laggt upp det innan, Ich bin nich' ich. Jag älskar verkligen den låten, Kollar även 1000 meere som jag oxå älskar! )) Kollar även mirres blogg, Alltid uppkopplad på den ju! ;) eh nåt mer??? jag har sminkat mig oxå, men inte orkat platta håret (gjorde ju det igår så det får duga). Ska lägga upp bild på sminkningen eftersom den är LITE anorlunda den jag brukar ha, Nu har jag lite färg oxå (inte bara svart), Hihi, så den är blå och svart, Lövely! =)
Sen tänkte jag att ni kanske skulle få ett "dagens klädval" oxå, för att vara extra duktig. =D
Men sminkningen :



Ja den syns väl inte perfekt med tanke på att min webb-camera är pissdålig. Men ni ser väl iaf skuggningen, att den är blå syns kanske inte men skuggningen iaf. ;)

Nu ska jag se om jag kan ta en bild på bläderna med cammen, Inte säkert det går.

Jo sen måste jag bara säg att jag sitter hemma och plinkar på gitarren och det går framåt. mina fingrar är inte lika stela längre (puh) =) Men ont i dem får man. Jaja, Biild var svårt att ta så ni får vänta lite till.


Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback