nicewild -

Matte matte Matte matte Matte matte.... -.-

Bläää! Sitter och jobbar matte, Hela veckans kapitel (2) ska bli klara idag, Usch va jobbigt, Har gjort 1 kapitell redan och har 1 kvar... -.- Jag vill egentligen bara gå och lägga mig i min säng och sätta på Tokio hotel - Live in europe DVDn och slappa. Men skolan måste ju göras, Tyvärr. Guuud vad jag längtar till 9an är slut och jag kan ta sabbat (stavning) år. Ska bli så skönt! ;)
Jaha ja, Nåt mer.... hm.... Jo jag var ju på konfirmation igår, Duuuh., Det gick väl bra, antar jag. Men grymt trist. Så förbannat trist, Skulle till och med hellre vara på SLÄKTTRÄFF och de som känner mig vet hur mycket jag HATAR det! Nej, det var otroligt trist, Och prästen var typ galen! Han talade om för oss att när han var typ 16-17 hade han fått en Uppenbarelse från GUD som sa att han skulle bli präst, : Det var så ljust och då förstod jag att jag inte kunde ha nåt annat jobb än att bli präst, Och jag vill inte ha det heller.  Och alla i rummet bara: Eh, jaha.....:S Han verkade onekligen ganska....Hm MYCKET, Galen!!!! Herre gud!

Haha, när prästen var bakom vårt bord och skulle hämta pennor till oss sa Freja och Suzanne typ: Jävlar och Helvete. Hahaha, Tänk om han hörde det, Fan va kul! =P

Hahahaha.

Hoppas ni haft en bra dag!!! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback