nicewild -

Photoooooo and PROV

Haha, photo spam på moi =P
Om ni undrar vad det står på min hand så är det TRE stjärnor och så står det KAULITZ vid tummen typ.
Nu ska jag till skolan strax och skriva prov, Jag kan allt men är piss nervös, Så galet nervös att det är sjukt. Mina händer skakar och jag har huvudvärk och mår illa. Men det beror nog på att jag ska till skolan (alltså byggnaden) jag är i alla fall jätte nervös och skit rädd att jag ska träffa nån som ska säga nåt. dumt då.
Men jag ska försöka ta mig samman och lugna ner mig tills jag ska iväg.

HUh, när jag kommer hem måste jag lägga mig och se på film och ta mig samman igen, detta är sjukt! :O


Sista bilden visar min hy som verkligen har förbättras på den ungefära månaden jag har tvättat ansiktet varje kväll med "anti acne" eller vafan det heter. Jag är grymt nöjd och kommer absolut fortsätta med den! grymt bra! ;)
Sen har jag också mineral puder, Grymt bra det med!!! Jag använder ett från Mabelline (stavning) new york, Så bra!  ;)

Brukar ni också vara jättenervösa och hyperventilera innan prov??? :S

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback