nicewild -

=S

Today har jag gjort Engelska, Duktigt, right??? ;)

Men orkade inte sticka till affären igår så jag skicka mamma och pappa, haha nåt ska man ju ha dem till. Så köpte de FEEEL hårfärg till mig!!! ( :@ ) så den måste vi byta!
De köpte LILA Jag sa ju att jag skulle ha
SVART SOM GÅR I LILA! det är skillnad! AAHHH va trött jag blir. Och så köpte de hårfärgen i FEL märke oxå , jag ska ha Schwarzkopf brilliance (stavning) Inte Wella (stavning) buhu! :O
Fast jag har alltid fixat färgningen hos frissan innan jag blev mörkhårig ( ;)) Så jag vet dock inte om Wella är bra. Men iaf, Nu lär jag få skäll för pappa är hemma och jag har inte gjort nåt sen han gick, Whoops ;) Jaja, Lika bra att jag förtsätter nu, Men jag ska bara säg en liten sak sist:

ELIN! I'm sorry, Förlåt miiiiig??? Please, Jag vill inte va ovänner och jag menade inget illa! Buuhu. Du får låna min gossip girl box om du förlåter mig, NUUUU! :D  snälla eliiiiiiiiiiin, Love you!<3

Nu får ni oxå en bild på perfektion, Vill ni se alla klicka  -> DENNA <- SCHWARZ! Älskar den bloggen! <3


Detta är min absoluta favorit bild, Har den som bakgrund på datan om nån ville veta....Ingen, Nehe! ;)


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: hah ja xD önskar att jag va tysk ibland xD

2009-10-02 @ 15:57:30
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: eliin

det är lugnt :D <3

2009-10-02 @ 20:38:51
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback