nicewild -

Spindel under foten

Japp, rubriken stämmer. Imorse (aa eller klockan var lite över 11) Skulle jag gå på toa och klä på mig. Så gick jag in, låste dörren och fixade mig klar,

När jag sen stod och borstade tänderna och skulle börja sminka mig kände jag att något rörde sig under min ena tå.
Konstigt tyckte jag, Lyfte på foten och såg något svart och 3cm långt förvirrat sprattlande med fötterna. Alla åtta!
Jag fick PANIK och skrek som en galning. Spindeln var något mosad men levde ännu, Jag skrek som ett jävla fån: PAPPA, PAPPA, PAPPA FÖR FAN, SPRIIIIIING!
Mobilen ringde ca 30sek efter min upptäckt under foten och jag hann inte precis samla mig.
Men om mobilen inte hade ringt hade jag haft panik fortfarande. Gud vad hemskt. Spindlar hör om någonstans alls hemma i skogen!   Inte under min fot.




Skräck senariot, En spindel stor som denna i ditt hus. Usch, Nämnde jag att jag HATAR spindlar?? HATAR!

Kommentarer

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback