nicewild -

You're automatic and your heart's like an engine.....

Har idag tok-lyssnat på Automatic, Hihi jag har nog lyssnat på den 50 ggr. ;) Hela dagen, Seriöst! Sen när jag inte lyssnat på den har jag gått runt liksom,  You're automatic and your heart's like an engine, I die with every beat. you're automatic and your voice is electric.......... (and so on), hihi, mina föräldrar är nog ganska trötta på mig nu, Men who cares??? ;)
Sen rätt var det var när jag var i Badrummet (smink) och tok-lyssnade på väldigt hög musik hörde man nån skrika på tyska uppifrån, Tyckte det var lite konstigt så jag sänkte musiken och skrek: VAAAAA???!
Haha, Svar: Sie sind hungrig? (jag pratar inte tyska så stavningen kan vara fel!)
Jag: Eh ja!

Haha, Mamma kan tyska då, Som ni kanske fattar , Så jag frågade vf hon skrek på tyska till mig och fick färklaringen att hon ville lära mig tyska. Jaha, Är det inte bättre om hon lär mig sånt jag inte fattar då??? =D

Jaja, Have a great night! Tänker läsa "Ljudet av ditt hjärta" nu, 200 sidor kvar. Let's go! <3

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: me too ;)

2009-10-05 @ 19:11:50
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback