nicewild -

asså detta håller inte.

Ja, rubriken säger väl en del antar jag. Detta håller inte.  Inte en dag till. Jag är i ett hål, ett svart jäkla hål. Varför ska det vara just jag?
Har idag spenderat delar av min dag med att googla på distansundervisning, Funderar på att droppa den "riktiga" skolan och läsa 8an framför datan, vad tror ni om det? Skulle det funka? Jag vet faktiskt inte, men just nu känns det som en stor möjlighet att det blir så. 
 Japp, ni gissade rätt - Ångesten har börjat igen. Underbart, eller hur! :@  Min lägsta punkt var ju i 7an då jag vaknade vid 12 - 13 varje dag och somnade vid 20 ungefär. 6-7 timmars vaken tid om dygnet är inte normalt! Men nu har det i alla fall börjat igen (dock inte lika illa....än i alla fall) så det är lite panik här hemma just nu, vi kollar ALLA möjligheter som finns just nu. Distansundervisning, Halvdagar, Varannan vecka, Vissa lektioner hemma och vissa i skolan. Mm.  Jag vet bara inte hur jag ska komma upp ur det här jävla hålet igen, igen och igen.


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Ja kanske... o__o tkr iaf inte han passar i det (:

2009-09-26 @ 21:26:56
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: eliin

haha ja precis :D tack ! :)

2009-09-27 @ 13:20:35
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback