nicewild -

Käääärlek!<3

Hihi aa käääärlek!, Inte för att rubriken har någon anledning att vara där just nu men det är den... jaja, Prov Teknik idag, Prov i So imorgon, matteläxa, Franska läxa (verben: Aller, Faire), Läxa i fysik och prov i Kemi nästa vecka, SJUKT! 8an är HEMSK, Fast underbar. Inte underbar, Underbar - Utan underbart att inte vara yngst och att det endast (!!) är lite över 1 1/2 år kvar!!! Underbart som sagt! ;)
Eter det ett och halva året som är kvar har jag/vi rätt att själva välja, Gymnasium och liiv, Så härligt! <3
Välja inriktning till något som man faktiskt fattar något av och som man faktiskt gillar, Dock kommer jag sakna alla mina grymt härliga kompisar som jag kommer tappa....Men vi måste hålla kontakten även om vi inte går på samma skola, För det ska väl gå??? :O
Jag har lixom ingen ANING vad jag ska välja för inriktning men något kreativt där man inte måste sitta still timme ut och timme in, Jag klarar lixom inte av det. Kom igen - Ni tror era liv är jobbiga (vuuxna) men tänk på oss då, Som måste gå i skolan 7-8 H per dag för att sen komma hem och ha ett Ton läxor, Är det schysst??? Det tkr iaf inte jag  -.-

En diss till Börje som gnällde för försening till Tekniken då Jenny släppte oss för sent från SLV:n, Inte OK börje! :P

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; ett ex. är en vanlig bloggreklam :P <3

2009-09-02 @ 20:32:40
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback