nicewild -

Måste köpa skor...

Japp, Ska till stockholm v.43, Som sagt. Och då ska jag plundra Deichman (stavning) som jag fell in love with i Berlin. Underbara skor, Jag SKA köpa klackskor till Komfirmationen, Om jag nu ska komfirmera mig, Men skor ska jag HA! Och sen om jag ska komfirmera mig, Ska jag köpa KLÄNNING! Ja ni hörde rätt! Jag har sett världens snyggaste svarta enärmade klänning för 700kr på HM! Så himla snygg, och med min hundmin kan föräldrarna knappast säga nej, Hihi! ;) Jag ska bli Trés belle! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma -

sv: jobbigt! en av mina kompisar gillade inte heller dem, men sen hängde hon med bara för att och nu är hon fast ;D haha :D

2009-09-30 @ 17:46:14
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback