nicewild -

nåt förslag??:O

Hallo. Just nu sitter Kenza i stockholm och intervjuar Tokio hotel för mtv, ;)
Jag har lyssnat på NRJ intervjun från klockan 8 imorse, Iaf delar av den. Nu har jag inget att göra föränn Kenzas intervju är klar och läggt upp på hennes blogg. Jag funderar på att skicka pappa ner till affären och köpa nån eller några tidningar till mig - Ligger ju hemma med feber och illamående. -.-
Jag har dock ingen aning om vilken tidning jag vill ha.... Nåra tips??? =P

Innan idag har jag kollat Blondinbella, kenzas (ofc), elin, amanda, foki, Stina-lee, N. Bitchie, mm , s bloggar bara för jag inte har nåt att göra, Ok jag är stammis på Elin och amandas blogg men iaf.
Fick det första numret av min BRAVO prenumeration från Tyskland igår så jag kanske kan läsa den, Vi får se.

Kommentarer
Postat av: eliin

Haha stammis ;) Du får bli frisk nu =D=D=D<3

2009-09-08 @ 15:32:13
URL: http://baaraeliin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Stammis?!(: bra det det är jag på din med såklart! Tur att du är frisk idag!<3=D

2009-09-10 @ 09:31:06
URL: http://aaalindh.blogg.se/

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback