nicewild -

Wanna know a secret???

Heej again.  I'll tell you a secret, aaaa, Iaf. Visste ni att, (nej klart inte) att sofia är LIIITE TYSK!!! ;) och Johanna, är Ännu mindre Italiensk, Enligt henne iaf ;D

Et moi??? Skäääms, men jag är (så vitt jag vet,) nästan helt nordisk, 1/4 dansk och 3/4 svensk.....

Farmors föräldrar var danska (fast flyttade till sverige) efter att de bott i Usa ett tag, Så jag antar att det betyder att farmor är "genetiskt" dansk????? :O

Men jag har faktiskt *happy* Väldigt avlägsen släkt i USA med!!! =) Hihi vet nt varför det får mig att bli glad, Jag skulle gärna haft tysk släkt istället. Men men, USA är väl iaf bättre än inget?? :)

Hur många här är HELSVENSKA??? =)

Kommentarer
Postat av: fanny

är helsvensk och det suger

2009-09-20 @ 17:21:45
URL: http://tokiohotelfan.blogspot.com

Kommentera här:

Hejsan söta läsare! =) lämna jättegärna en komentar eller två här. Jag läser alla och försöker svara på så många jag kan! =)

Vad heter du??
Är du stammis? =D

E-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggs address...

Kommentar:

Trackback